2 dagar kvar...

Hej allihopa, idag så är det 4 advent. Snart är det jul igen, hahahaha den här året gick så snabbt tycker jag nyss var det början av året 2013. Jag kommer ihåg när jag var rädd för 13 året, ni vet olycklig nummer. Men den var både dålig och bra som i alla åren. Till exempel de dåliga sakerna som hade hänt var att min morfar dog i sommaren men den roliga som hade hänt var att jag var på Justin Biebers Believe Tour hahahah det var världens bästa dag.

Men annars så hade det inget speciellt hänt.

Just nu tänker jag på min mamma när hon fick tårar i hennes ögon när jag fyllde 16 år, skulle aldrig ha tänkt mig att min mamma skulle regera så. Hon kom in i mitt liv när jag var 10 år. Hon är den underbaraste mamman man kan bara önska sig, hon är världens bästa.

Mitt nyårslöfte är att förbättra min betyg i skolan. Jag ska mer, mycket mer  plugga. På många olika sätt. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

paulinesslucky7

hej jag heter Paulina och är 16 år gammal. bor i Sverige nu i 9 år. Bor i Alby. följ mig i Instagram:@paulinaaa97 hello my name is Paulina and is 15 years old. living in Sweden now for 9 years. Living in Alby. follow me on instagram: @paulina97 twitter: @PaulinaSek

RSS 2.0