slut på 2013

äntligen året går slut, den har varit ganska lång och tråkigt men som sagt tidigare så var den rolig, För att jag har sett min favorit artist Justin Bieber i April 24,
Saken är att jag är rädd de första fem månaderna eftersom det kommer att komma nationella prov i skolan. jag ska också klara av kyrksskolans nationella prov. Så jag har jätte mycket att göra, gå in i bikt. Pluss att jag måste välja nu gymnasium och vilket linje jag ska gå in på. Hade tänkt på ekonomi inr. juridik för att jag vill vara ekonom. Många ska välja ekonomi inr. ekonomi men det finns jätte mycket matte så jag vill inte riskera det. 
 
Jag hatar när mina föräldrar tänker att jag tar denna linjen för att mina vänner tar den. Man blir fett arg man försöker förklara att det är inte så, men som föräldrar de tror att dem vet allt.
 
Om inte denna programet kommer att funka så hade jag tänkt på samhälletsprogram inr. media ( och något mer )
 
Ibland så onskar jag mig att undervika dessa beslut. Jag brukar så mycket tveka på mig själv. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

paulinesslucky7

hej jag heter Paulina och är 16 år gammal. bor i Sverige nu i 9 år. Bor i Alby. följ mig i Instagram:@paulinaaa97 hello my name is Paulina and is 15 years old. living in Sweden now for 9 years. Living in Alby. follow me on instagram: @paulina97 twitter: @PaulinaSek

RSS 2.0