hej

Hej det var ganska länge sen, men jag hade inte tid att blogga på länge. Om ni förstår det är mycket prov och många läxor. Idag hade jag 2 prov kan man säga en som var ett riktigt prov men den andra var muntligt i grupper, No. Vi ska också göra skriftligt på tisdag. Men idag äntligen så kan jag chilla. Hahahah, blev klar nyss med en film ”In Time” med Justin Timberlaka, jag älskar honom fett mycket. Alltså vem kan hata honom. Hahahha 

  
Jag kan inte vänta tills mina serier kommer komma alltså Teen wolf, KUWTK, Revenge, Once upon a time, Twisted, the fosters, PLL,
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

paulinesslucky7

hej jag heter Paulina och är 16 år gammal. bor i Sverige nu i 9 år. Bor i Alby. följ mig i Instagram:@paulinaaa97 hello my name is Paulina and is 15 years old. living in Sweden now for 9 years. Living in Alby. follow me on instagram: @paulina97 twitter: @PaulinaSek

RSS 2.0