Pluggar

Så när jag kom hem från skolan, då gjorde jag te för att värma upp mig. Senare tänkte jag på att plugga engelska glosor som jag kommer ha läxförhör på tisdag. Jag kan 20 nya ord, så jag är ganska stolt, hihihi. Om ni hade läst min blogg förr så är jag ingen gud i engelska, inte mitt bästa ämne. Nu tog jag en liten paus från plugget eftersom jag är ganska trött men efter när jag har bloggat så kommer jag fortsatta att plugga men då ska jag ta matte. Min matte lärare har inte varit i skolan i ungefär mer en vecka, vilket är inte bra för att vi 9:or behöver alla matte lektioner för att i hela dessa 4 år så hade vi haft 9 matte lärarna. Varje termin minst 2 lärare.

 

Men snart är det studie dag jaaaaa. På onsdag ska vi gåtill skolan men efter lunch så slutar vi!!! :-) 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

paulinesslucky7

hej jag heter Paulina och är 16 år gammal. bor i Sverige nu i 9 år. Bor i Alby. följ mig i Instagram:@paulinaaa97 hello my name is Paulina and is 15 years old. living in Sweden now for 9 years. Living in Alby. follow me on instagram: @paulina97 twitter: @PaulinaSek

RSS 2.0