Väntar...

Hej, jag bloggar inte så ofta för att det händer inget så speciellt. Och som vanligt kommer jag uttråka Er. Men idag hade jag gjort So läxan klar, handlade on Sebastian Haffner som var i mellankriget i Tyskland. Var lite tvungen att besvara några frågor från häftet. Efter det så hade jag tittat igenom alla butiker på webben, för att ha kontrollen över kläderna o.s.v. snart borde jag få min månads peng 500 kr.

 

Jag tänkte kanske köpa massor med smink smycken den här gången. När jag kommer få min månads peng, så måste jag planera med Wiktoria. Vi måste ses, jag bryr mig inte,hihihi;-)

 
lite musik



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

paulinesslucky7

hej jag heter Paulina och är 16 år gammal. bor i Sverige nu i 9 år. Bor i Alby. följ mig i Instagram:@paulinaaa97 hello my name is Paulina and is 15 years old. living in Sweden now for 9 years. Living in Alby. follow me on instagram: @paulina97 twitter: @PaulinaSek

RSS 2.0