denna veckan var det värsta fast på ett bra sätt

okey, denna veckan var ganska spännande förutom att vi hade svenska nationella. Men bra saker har också hänt, som till exempel pll, omg hade ni sett den, jag dog. Men ändå jag blev besviken på grund av att vi fick inte reda på vem som är A.
okey, Teen Wolf Alli är DÖD, omg vad är det som händer i dessa serierna. De som gör serierna vill att vi ska få hjärtattack eller?
plus The Tomorrow People, kom igen nu ärligt. OMG
Revenge också....
och Once Upon A Time......................



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

paulinesslucky7

hej jag heter Paulina och är 16 år gammal. bor i Sverige nu i 9 år. Bor i Alby. följ mig i Instagram:@paulinaaa97 hello my name is Paulina and is 15 years old. living in Sweden now for 9 years. Living in Alby. follow me on instagram: @paulina97 twitter: @PaulinaSek

RSS 2.0