Stress

Okey ja ja jag vet att det var länge sen, men jag har så mycket att göra imorgon så ska jag ha SO nationella inom Historia. Är så jävla orolig, jag kan men bara att få denna tank att det är nationella gör så människan stressig, rädd, man tänker på något men man skriver inte detta för att man är rädd att det du hade tänkt är inte själva svaret. Och senare så lärare säger till eleverna ”ni kunde skriva så och så”. Det gör mig så rädd och orolig. På fredag ska vi ha det sista nationella inom SO.

Men egentligen inte för att vi inte hade gjort matte muntliga så vi måste göra detta på mandag. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

paulinesslucky7

hej jag heter Paulina och är 16 år gammal. bor i Sverige nu i 9 år. Bor i Alby. följ mig i Instagram:@paulinaaa97 hello my name is Paulina and is 15 years old. living in Sweden now for 9 years. Living in Alby. follow me on instagram: @paulina97 twitter: @PaulinaSek

RSS 2.0